Tabung Amin N Azim (Klik HeartBeat Amin N Azim Ye)

Monday, January 31, 2011

Sekali semua nye terpenyet......

Sabtu lepas mama ajak la papa diner kat Ayam Penyet...
Ye la nak cuba la rasa Ayam Penyet nie mcm mana...
Restoran Ayam Penyet kat ipoh nie baru ada satu aje cawangannye.. kat De Garden..


mama order.. ayam penyet, lele penyet, udang penyet n nasi 4 pggn... 
air... cappacino blend, chocolate blend, milo ais n watermolen..
tapi pic makanan no ada.. mama x expert lg amik pic mknan.. sbb nye bila mknan smpai x ingat dah amik pic.. terus ngapp aje....


ini budak dah x mau mkan bersuap..semua nye nak wat sendiri... hasil nye.. tempat mknan dia penuh ngan penuh ngan nasi yg yg bersepah... smpaikan lantai pun mkn nasi... msti masa waiter nak kemas meja mama msti diorg mengumpat sebakul... hahaha..


bw maksu sekali... ye la dia nie suka mkn.. tapi klu abah yg bw dia mkn mesti p mamak aje.. smpai dia pun malas dah nak ikut.. nak ikut mama aje..


nie aje pic yg mama teringat nak amik.. tu pun pinggan dah licin.. tgk aje la kelicinan pinggan tu ... apa maknanye tu????

Kesimpulannye : Restoran AP nie sedap... kena ngan selera mama ... tapi selera papa x kena.. lagi sambal nye pedas sgt bg mama sekeluarga.. mama mkn smpai menitis air mata la.. mama dah x tahan mkn pedas la... klu nak pg lagi pas nie kena pasti kan ada order mknan yg berkuah sbb baru balance ngan sambal tu..


2 comments:

Iela Fazielah said...

wah sedap sgt tu smapai licin pinggan.. kalau pedas kena dgn selera hubby ila.. tp xpernah cuba mkn pun.. org kata sama mcm mkn nasi ayam cuma ayam tu dipenyekkan je.. er.. betulke???

Mama AminAzim said...

mgkin jg kot ayam tu di penyetkan aje.... mmg sedap... hingga semua nye terpenyet la... :)