Tabung Amin N Azim (Klik HeartBeat Amin N Azim Ye)

Thursday, January 13, 2011

Pagi yang Cerah.....

Pagi  nie mmg cuaca sgt cerah... kul 5.3pg mama dah bgn.. jarang2 sekali berlaku dlm diri mama sejak dah ada aank nie kan...
Pagi nie cerah sbb mendung dah berlalu semlm... semlm mama mendung sikit sebab papa x approvekan proposal mama nak p makan sini...

sedih tau... sebab dah la x approve pastu papa balik lambat plak... mama tung tang tung tang sensorang kat dapur... 

dah tengah2 masak blh plak gas abis... waaaaaaa.. lg tensen.. nsib la sempat masak sup ayam aje... 

 buat la sambal kicap nie utk makan ngan sup ayam...

wat plak sambal belacan nie cicah ngan timun....

ni masak kira tgh merajuk la... hahaha.. blh mcm tu... tp pagi td kul 5.3am dah bgn.. x leh tido dah plak.. nak wat breakfast gas plak x d.. 

 jadinye aktiviti awal pagi mama adalah mop lantai... 

p/s : apa yg kena mengena ngan pagi yg cerah nie.... x d apa2 pun... sbb mood yg mendung semlm dah cerah.. sbb dah lepaskan geram ngan mengmop umah..




2 comments:

ciK mOt ©™ said...

adehh...terliur nengok sambal tu seme...

shoppingonline said...

ala iza.. takper tunggu tahun depan punyer promosi pulak... en suami banyak keje tu... aku plak mmg en suami tak keje.. tu yg g tu..