Tabung Amin N Azim (Klik HeartBeat Amin N Azim Ye)

Thursday, December 16, 2010

minggu yang sangat bz.......

Minggu nie mama bz sangat.. Ari isnin lepas mama MC lg.. penyakit lama mama muncul kembali la.. maklum la dah kat setahun dia x dtg menyerang.. akhirnye mggu lepasa n isnin baru nie dia dtg menyerang kembali... macam kena serang apa aje yek mama nie..

Mama nie ada sakit Ashtma @ semput yg didapati dari darjah 3 lagi.. tapi penyakit nie sekarang dah kurang menyerang mama.. masa kecik2 teruk jg la mama klu penyakit nie dtg menyerang.. tapi bila dah besar mama di bekalkan ngan satu inhaler.. bila perlu baru mama pakai...

Cerita pasal kenduri mak ngah pun mama belum abis story lagi ekk.. sampai dah pegi kenduri bertandang pun mggu lepas.. tapi cite kendurinye tak gak kuar2 lg dlm umah mama nie...

Mggu depan plak mama dah start cuti lg... amik cuti nie sbb nak pegi holiday tapi alkisahnye smpai sekarang mama x dapat keputusan dari papa lagi.. macam mana nie.. cuti dah amik bkn leh tolak balik.. nasib la penginapan di taja... apapun mama tetap mennti sbb kekadang papa nie last minute punya keptsan...

Pada kwn2 mama yg sudi singgah kat umah mama nie... terima kasih bebyk ye... korang sudi juga singgah walaupun mama x d kat umah... nnt bila mama ada masa mama singgah umah u all plak ye.. jgn segan2 nak singgah lagi tau...klu dah singgah tu rerajin la klik duit tabung Amin n Azim tu...

1 comment:

Amy Syaquena said...

As'salam..

Ow begitu erk padan la sunyi sepi je rumah..insyaallah pasti setiap kali berkunjung amy pasti klik2...