Tabung Amin N Azim (Klik HeartBeat Amin N Azim Ye)

Tuesday, November 30, 2010

Amin 1 Tahun 6 Bulan

Dah besar anak mama nie... dah banyak akal pun.. macam2 benda dia nak buat...

tolong nenek cuci bilik air, tolong nenek kemas umah menyampah kan umah nenek
amin nie byk abiskan masa dia kat umah nenek.. sbb tu dia rajin tolong nenek..

 dah pandai pujuk adik bila adik menangis... juga pandai gigit cium adik.. smpai adik dah fobia bila abang nak cium...

dah pandai sembahyang.. setiap kali dgr azan mesti dia sembahyang cara dia.. klu sempat kat depan tv..depan tv la dia sembahyang... klu dgr azan sungguh khusyuk trus ddk bersila..

sgt obses ngan motor dia tu.. smpai adik nak naik kejap pun dia x bagi.. masuk aje umah benda pertama yg dia cr mesti moto tu.. skrg nak tiod pun pegang moto sbb takut adik naik.. dah pandai nak lipat CD sendiri..

 suka main air.. setiap kali pg umah nenek keje nye tolong nenek basuh pinggan.. tapi x d plak gambar dia basuh pinggan.. sekarang nie cuti sek sll la kena buli ngan maksu n mak teh..

byk lg perkembangan amin nie...  tapi mama nie dah ingat ingat lupa..
gigi amin dah ada 12 btg.. tapi gg no 4 yg sblh atas tu nmpaknye mcm dah nak rosak... nie msti atuk bg mkn coklat byk....


2 comments:

pinky ladies said...

hehe nice story ! :) suke2 xD

Amy Syaquena said...

Salam..

sonoknya tengok anak membesarkan..bile la turn amy akan sampai ye hu3..