Tabung Amin N Azim (Klik HeartBeat Amin N Azim Ye)

Monday, October 4, 2010

Raya...raya..raya....

Raya tggl lagi beberapa hari aje lg.. seblm terlambat baik mama cite pasal raya dl... Raya tahun nie x berapa meriah wat family mama... mgkin sbb kt dah keletihan dlm kete n sampai lewat.. so x d family potrait seperti kebiasaan di pagi raya....dlm hati ttp meriah jg sbb dpt raya ngan family sndr...

Rumah sedara mara pun x byk yg mama dpt bw ziarah..  Kita cuma sempat pegi umah Tokuda, Toktam n Neneklong aje...gambar pun mama lupa nak snap..

Isnin pagi kita dah bergerak blik ke ipoh plak.. so mmg sekejap sgt cuti raya kita sbb tu yang mama rasa x meriah....



Gmabr nie pun diambil masa raya ke-7 sbb nak balik beraya kg belah abah@atuk plak kat kuala kangsar. nie aje la gambar yg ada..



Note : rasa mcm nak p tgkap gambar raya kat studio aje

1 comment:

Mummy Adam said...

samalah tema baju raya kiter....hehe