Tabung Amin N Azim (Klik HeartBeat Amin N Azim Ye)

Sunday, October 4, 2009

Akhirnye........... dpt jg beli......

Nie dah late en3.. sbb skrg maklumla hujung bulan.. mama kena closing ac kat ofis tu..so mama x sempat nak bersantai2... Actually benda mama dah terima ari khamis lg... Pakcik posmen antar kat ofis.. Basuh pun baru aje semlm selesai.. mesti Amin nak tau apa benda la yg mama beli nie...
Sgt SUPRISE k... sbb mama berusaha jg nak beli benda nie n bagi Amin pakai... abis la duit belanja mama utk bln lepas... hehehehe .... x pe asalkan berbaloi...(mmg berbaloi)... Apa saje utk kebaikan anak mama seorg nie mama sggup x soping bj utk ds month...
So jom tgk apa yg mama beli utk Amin....

Nie bungkusan yg Pakcik posmen antar ptg kamis tu kat mama

Setelah bungkusan di buka n ini la isi nye........ Tau x apa yg mama beli?????

*

*

*

*

Jeng-jeng-jeng

*

*

*

Nie benda nye........ CD nie mmg dah lama mama idam kan utk bg Amin pakai sejak mengandung lg... Tp ye la masa tu blm ada kelebihan ongkos nye... so skrg Amin dah 4 bln baru mama mampu nak beli CD nie... lepas nie x yah pakai pampers lg kan.... buat permulaan nie mama beli 5 helai dl... CD nie mama beli kat mamapayish... tq mamapayish...nnt nak beli lag tau mamapayish...

Dan khas utk Mr Papa.. jgn marah-marah k... nnt cepat tua... nie mama beli pun utk mengurangkan kos papa utk beli pampers... nnt duit utk beli pampers tu leh kasi kat mama ye... kita beli CD nie lg tau.. pastu yg lebih tu leh soping utk mama plak k.... luv u la papa...

3 comments:

Mummy_Sofea said...

wahh amin pun nak pakai cd gak..bagus2..pelaburan yg bijak...

nurshariza mohmad samiri said...

tq..tq.. mummy sofea... nnt kita sesama beli CD lg k...

mamanoa said...

ieza..nk tanyer..u pkai coolabby camner???ok x???i duk pkai crazymomy jer ni..ingat nk tmbh stok..(uish..yg skang pun da ader 14 heheh) maner tau kalu tertiba tmbh pasni kan..

nnt u bgtau ekk camner hasil u pkai coolababy ni