Tabung Amin N Azim (Klik HeartBeat Amin N Azim Ye)

Wednesday, February 9, 2011

Berendam di Bukit Merah Laketown Resort.....

Sebenarnye dah 2 mggu lepas pegi Bukit Merah nie.. sblm CNY lagi...
Pegi pun sbb ikut atuk ada Lunch utk persaraan kakitangan Pos Malaysia kat Bukit Merah tu.. 
Klu tak takde nye mama nak pegi ngan cuaca yang panas nie.. Tapi nasib ari yg mama pegi tu cuaca redup aje.. klu x semua nye bertukar warna nnt...

Dalam x nak berendam tu hampir 6 jam jg la duk kat dalam tu.. smpai atuk dah tanya "x abis mandi lagi ke"

 nie la bibik2 mama.. klu x d diaorg nie jgn harap la mama nak pegi... sbb diaorg nie la mama pegi jg.. sbb diaorg janji akan jg amin n azim...
 nsb janji tak tggl janji aje.. menjalankan tugas ngan berjayanye..

ini budak... sekejap takut..sekejap berani.. yg takut tu saje mengada-ngada...

 yg kecik nie plak.. mmg teringin nak main air tapi bl jauh aje sikit dr mama dah melalak plak ... main air pun nak bwh ketiak mama jg...

apa yg si amin nie buat???? cuci yak ke abang oiii... time nie ok lagi.. sbb bdn lum kecut lg...

 nie bibik dia la yg punya keje.. dah tau amin nie mmg penakut kat benda2 yg pelik.. lg di ltknye amin atas kura2 tu... melalak la...

 mandi pakai bj biasa aje.. ingatkan nak beli swimming suit.. sekali kat bukit merah mahal la.. baik p beli kat JJ aje..

 bibik nie tgh sengal jap.. sebab geng x d... geng ngan budak kecik x tau nak main apa.. lg 2 org bibik dah hilang ke mana pun x tau...

kami bertiga je..papa x dpegi sbb kena keje.. sian kat papa x dpt join... x p papa kumpul duit lagi nanti kita pegi berempat plak...

2 comments:

[-suziey-] said...

waaaa besarnya turtle..hiks..xpnh smpai lagi bukit merah ni..padahal dekat je klu balik kg:D

Iela Fazielah said...

wah bestnyer... teringin giler nak gi bukit merah ni... bila lah leh dpt gi nie